Dag 5 Donderdag

19 februari 2016 - Luosto, Finland

Er stond vandaag geen excursie op het programma , dus konden we de dag zelf invullen.

We hadden ervoor gekozen om een wandeling te maken. Fotocamera spullen bij, een thermosfles met thee en uiteraard onze telefoons  ( stel je voor dat we hier in de wildernis zouden verdwalen). We bleven ons nog steeds verbazen over de prachtige natuur hier. Tijdens onze wandeling zagen we hier en daar voetsporen van rendieren en de wilde konijnen. Helaas hadden we er geen gespot. De natuur is hier zo groot, dus waarom zouden ze zich dan dicht bij het pad begeven. Onderweg kwamen we nog een groot bevroren meer tegen, met een wandelbruggetje erover heen. Schitterend! Vlak daarbij stond een huisje met enorme ijspegels aan de dakgoot. Mooi zeg. Na een wandeling van ongeveer 6 a 7 km kwamen we terug aan bij het hotel waar we een heerlijke verse pizza hadden gegeten. Die hadden we wel verdiend.

In de avond weer gezellig met de Nederlandse groep samen gegeten, en nagepraat over ieder zijn dag.

Hans en Anne

Groetjes marina
  2. Rob en francien:
    20 februari 2016
    Hè hans en Anne.
    Leuk om jullie te kunnen volgen. Moet wel geweldig zijn. Lijkt ons een super reis.
    Veel plezier nog.
    Groetjes Rob en Francien